Pages

Sunday, December 12, 2010

USA BREAST FIRMING & ENLARGING SOAP

FIRMING & ENLARGING BREAST SOAP atau Sabun payudara ini menggunakan aroma sensasi bagi mengekalkan haruman selepas penggunaannya. Sabun Payudara ini untuk mengekalkan bentuk dan penegangan payudara. Selain dari itu ia merangsang 'mammary gland' supaya kekal active dan ini antara punca kesihatan kepada payudara agar sentiasa sihat dan kekal cantik. Ianya selamat digunakan dan tidak memberi kesan sampingan. 
Saiz:4.5cm x 4cm,Tebal:2cm


KANDUNGAN:

Caffeine Tea Salicylate Panthenol:
Iaitu sejenis kaffein daripada pokok teh yg tumbuh dikawasan tanah tinggi atau berbukit serta bersuhu sejuk. Kaffein tersebut didapati dapat bertindak sebagai agen menegangkan struktur payudara dgn berkesan secara semulajadi.

Pegaga:
Sejenis tumbuhan yg hidup di Asia yg mana didapati oleh pakar perubatan ianya berkesan dlm bertindak sebagai agen memejalkan.

Glycerin:
Berupaya bertindak sebagai agen memecahkan lemak yg tidak diperlukan atau berlebihan yg boleh menyebabkan struktur payudara melondeh atau pun jatuh.

Minyak Lanolin:
Berkesan dalam membantu melembabkan kulit payudara agar tidak menjadi kering ketika proses penegangan dan memejalkan struktur payudara.

KELEBIHAN: 

Menegangkan Payudara Yang Kendur Atau Jatuh.
Memejalkan Struktur Otot Payudara Yang Longgar. 
Membesarkan Payudara Yang Kecil Dan Bermasalah - Membantu Tumbesaran. 
Mencantikkan Struktur Payudara secara semulajadi, selamat & berkesan.

CARA PENGGUNAAN NYA:

Guna sabun setiap kali mandi. Biarkan 2-5 minit disamping urutlah sekitar payudara anda. Selepas itu bilas macam biasa. Ia membuatkan kulit payudara lebih bersih, lembut, gebu serta mencerahkan bahagian (tampuk puting) agar kemerah-merahan.

Serlah, Bentuk Dan Tampilkan Diri Anda Menawan & Seksi Setiap Hari.


HARGA:
1pc             :RM10(termasuk pos)
2-3pcs         :RM8/pcs (pos percuma)
4pcs ke atas :RM7/pcs (pos percuma)


SILA HUBUNGI:
013-4049518 (CIK INA)

0 comments: