Pages

Thursday, February 10, 2011

Selasa 08022011

Semalam takde kelas langsong uh..tapi TERbizi siapkan ssignment En Ju.
Ting tong kepala guwa..
1530hrs tutup laptop sat,,pigi Pusat Kesihatan.
wah,,doktor tuh TERbaik hati la pulak bagi mc 2 hari.Abang kat PK tuh yang kacak ensem suh akuh balik kampung lagi...Jum la abg kt balik sama sama yaw??HHAHAHAH...TERgedik meyh..!

Bangun pagi tadi nak solat subuh,,tu pon rumate akuh kejutkan.
punya lah susah nak bangun
lelap lagi..
sedar sedar 0652hrs!
kawan akuh ,,si AKIF mesej..kunun kejotkan aku solat subuh la...
ngigau pa pagi pagi yang tak berapa buta nih dia mesej aku?
RINDU ke??HHAHHAHA
BTW,THANX...

Lepas solat,,hapa lagi..
Menyambung rutin harian guwa,SAMBUNG TIDO..!
setengah jam pon jadik lah.alarm 0730hrs..
(kalo kat sini senang je akuh dengar bunyik alarm)
pasai pa kalo kat kampung langsung x dengar hah?tido mati pa??

..............................................................

0750hrs!Baru sedar!
npon dah menjerit jerit berapa kali dah..sian kat Enrique Iglesias nyanyi penuh perasaan,,tak bangun bangun jugak...
(perasan ade Enrique je kat sebelah aku)

menggeliat sepuas hati
malas nak bangkit
malas nak iron baju
malas nak gi lab!
mc lagi kann ari nih..

tapi gi jgk lab
nanti nak wat repot kann

0954hrs baru kua umah
dah LEWAT!
so bawak mtor dah takde hati hati dah..
no slow motion
macam pelesit dah lagaknya.
kalo boleh nak je akuh press 110 km/h.
(TERcakap besa plak!)
punya la gelabah takot lambat masuk lab :P

kat lab entah ape Mr Yong xplen..dekat 1 jam explanation die.
satu hape pon aku tak paham
denga tak denga je
bizi borak ngan Gobi and Ada
bergosip lagi besh dr mendengar explanation ??
lepas tuh tataw nak wat ape.Macam biasa,,main main ja dalam lab.huhuhhh

aku terpikir nak kuar lab je
tak selesa betol lah mata sakit ni
haih!geram!
merah macam naga dah..pedih gilak..!
aku dok diam diam macam patung
takot takot la ade orang lain yang TERberjangkit ngan aku..
virus virus cinta pasti akan merebak...hahaha
TAK SUKA la weih keadaan macam nih..
TAK SUKA TAK SUKA..!

kurang lebih 1000hrs
orang sibuk wat exprmen
aku plak sibuk kemas barang nak balik..
aku mc la weih hari nih!!

aku balik dengan selamat nya..
hahhahaa..
sampi umah sewa xtaw nak wat ape..boring laa pulak...

*rugi je gi lab.hape pon tak paham!*






0 comments: