Pages

Thursday, July 21, 2011

Oh Highway!

Bosan gila ahh ! Lu ape taw?
Mula arr nak apdet belog neyy...
teringat cite kat Lebuhraya Pantai Timur arr weeeyyyy!!!


nanges gua time tuh..
cam kanak kanak sunquick jeh
hoh! Ta malu btoi !

dah ta taw jalan nak berlagak sangat kann?
main redah je..konfiden kunun !
bila salah jalan taw pulak nak nanges..

kisah nye 
7 julai lepas gua mau pigi Pelabuhan Kuantan
konon dah taw jalan la
senang cakap jalan straight jeeeee...

memang la jalan tu xde simpang ke hape enn
tapi ade susur ke highway
gua yang sengal ni jeling signboard pon ta mauu...
haa..pastu gua ni g ikut susur ke highway tu
tak perasan bohh!

dah masuk highway baru sedar...
salah lorong ouhhh !
OMG ! canne nak patah balik? :((
dah la tak penah penah naik highway ngn moto
gila punya keja...

sampai atas jambatan
gua stop,,col kawan suh g sne..mengamuk r die !
salah gua jugak terover konfiden..sori broo!

bila stop kt highway,,paham paham aja lah kan
asyik kne hon je
mamat mamat sengal takda hati !
hon aja..bukan nak tolong pon!!
hati gua da nanges..nasib baik tak banjir...

tapi ade sorang mamat ni
pelik plak gua
die xde la gatal nk hon plak
pandang aje
dh jauh ke depan siap pandang belakang lagi
apesal tak benti tolong gua bro???

tak sampai 5 minit lepas bro tu melintasi gua
tiba tiba ade motor patah balik datang kat gua
rupa nya bro tu !
Oh God ! gentlenye die !
hak3

So gua mau cerita sama lu
gua sesat jalan pon xpa..dapat kenal ngn bro ensemm !

*thanx Mustakim a.k.a. Mus*






0 comments: