Pages

Tuesday, February 1, 2011

Thailand Part I : Aku Bakal Ditinggalkan

Hari nih Selasa 01 Feb 2011
Aku tak sukee!!!
pasal ape?
Pasal pakwe aku bakal berangkat ke Bangkok,Thailand
Asyik2 kne tinggal je
Padahal memang dok jauhhh pOnnn!
Takpe lah,
Aku paham
Die g sane sebab keje
bukan pegi saje saje makan angin,melancong,bersantai O wUteva..
(bajet paham je akuh)
(bajet bgOs la kunun!)

Pagi2 aku bgOn nk smyg subuh
aku call die
Tapi..tak berjawab
Tido mati kaa??
aku call laa kot kot lepas ni dah susah nak contact
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lepas smyg
Biasa la...rutin aku kat umah
Sambung TIDO la apa lagi..
Entah bape lama aku tdo
tak sempat aku nak set kan

0942
Aku tersedar
Tepon aku bising banget!
Terjerit jerit
memekakkan telinga je!
Agak agak dah nak bengang sebab tengah syok mimpi!
*-*
mata pon kabur kabur lagi nak baca apa yang tertera kat skrin tponn

Rupanya Krie call
Mule2 hepi je aku jawab
tak taww plak ade berita SEDIH :'(
Die call wat kali terakhir lah!Sebeleum berlepas ke Bangkok.
Masa tuh aku tataw laa die kat mne.
Die cakap dah nak berangkat (ke KLIA)

SEDIH bhai :(
Canne nak contact??Die jarang online...
Aku online sensorang tarax guna..

Tapi die cam hepi je nak pigi sana
Die cakap tak lama kot?
(rasanya dekat sebulan jugak)
TAK LAMA dia cakap?
gila pa?!


LAST sebelum talian terputus
die hepikan aku balik.
:)
die cakap nanti nanti ade rezeki
"kt pegi sane ye?"

Ehm...tunggu kawen dulu la abang!



0 comments: