Pages

Tuesday, February 1, 2011

caNnOt accOmOdatE?!

Tengah syok meng'update' belOg pagi tadih
(aku kat ruang tamu,di tepi tingkap menghadap pepohon kelapa yang melambai lambai)

Tetiba,,,
Ada sorang mamat posmen datang
(bekas anak murid arwah abah aku ke posmen yang lain aku tak pasti lah pulak)
Malas aku nak melayan
mak aku yang pegi amek surat surat tuh
Surat surat yang sampai kne la g amek trus (atas tangga) sebab takot nanti hilang diterbangkan angin..
Maklum lah umah aku nie takde peti surat.Umah kampung lah katekan!

Ade dua surat je si mamat posmen tuh anto.
satu untuk abg aku,Hafizuddin Razali
SATU untuk AKU,Arina Razali

Yeeaaaayyyy!
Dapat surat lagi!
surat untuk aku

Ouh rupanya NORTHPORT berbesar hati meghantar surat cinta ke rumah aku.
Suppose surat tu dihantar terus ke UMT

Belom buka lagi
aku mengagak agak apa lah agaknya isi surat tuh
DITERIMA ke?
ditolak kah?
):(
...Surat nye begini rupa...




Isinya kurang lebih
begini bunyik nya..

Reference is made to your application for practical training in Northport (Malaysia) Bhd to satisfy one of the requirements in your course of study.

We regret to inform you that we are unable to consider your application for the following reason(s):-
[   ]The duration of training is less than twelve weeks,or/and
[X]Cannot accomodate because of placement constraint,or/and
[   ]Application sent was not complete 

Waarrrggghhhhh!
Kuciwa nya akuh :\
Kuantan Port Consortium       
Northport (Malaysia) Bhd

Skang
tinggal lagi dua syarikat yang belOm bagi maklum balas
{   }EPIC Group,Kemaman Supply Base
{   }Ilham Marine Services Sdn Bhd

Harap nya
ada lah rezeki akuh
di dua syarikat tuh
*-*
Aku berdoa
dan
terus
Berdoa......


*berhenti menaip sebelum aku bertambah kecewa*

0 comments: